15 okt 2018

Kristina Loncar

Danløn, Content creator

Danløn går i dialog til revisordag

Omtrent 175 spændte revisorer og lønbogholdere satte onsdag den 12. september eftermiddagen af for at tage del i Danløns revisorevent ved Mogens Dahls Koncertsal.

I Danløn har vi valgt den åbne tilgang, da vi tror på, at nøglen til udvikling af vores produkt, service og samarbejde, er gennem dialog med de mennesker, der er med til at fortælle Danløns historie.

Vores erfaring er, at ved at fokusere på, hvordan vi kan forbedre og udvikle funktioner i Danløn, som effektiviserer og skaber vækst for revisorerne og lønbogholderne, kan vi sammen sikre kunderne en bedre oplevelse. 

Godt gemt kulturel skat 

Til jer, der aldrig har hørt om koncertsalen, er Mogens Dahls Koncertsal en udsøgt og lidt hemmelig perle, som gemmer sig på bagsiden af Islands Brygge midt i København. Kort sagt en kulturel oplevelse og et besøg værd. 

Til dagligt er musik og kunst omdrejningspunktet i dette kulturelle kraftcenter, der har huset en lang række koncerter i verdensklasse og et utal af kendte danske ansigter.

Unik stemning i flotte omgivelser 

De elegante og eksklusive sale, som oprindeligt har været stald - og lagerbygninger, udgør dog oftere og oftere også samlingspunkt for en stor del af landets ledende virksomheder og organisationer. Forståeligt nok. 

Vi gjorde kunsten efter og kridtede koncertsalens brostensbelagte gårdhave op til en fantastisk eftermiddag, spækket med spændende indslag om blandt andet den nye ferielov, Danløns samarbejde med partnere samt visioner og projekter for fremtiden. 

Ferieloven får opmærksomhed 

Dagens keynote speaker, Jon Lauritzen, der er specialist inden for persondata, ansættelsesret og skat hos advokatfirmaet DeLacour, som er en del af DLA Piper, lagde ud med at gøre os alle klogere på, hvad den nye ferielov er for en størrelse. 

Det er ikke nogen nem opgave at gøre et så komplekst emne spiseligt, men med en god portion lun humor, stærkt krydret med skarp viden, får Jon Lauritzen serveret ferieloven til en velfortjent Michelin-stjerne. 

Dét har Danløn lavet i 2018 

Vi arbejder benhårdt på konstant at optimere og udvikle Danløn systemet for at gøre din hverdag lettere og dit arbejdsliv bedre. Det har kastet flere nye funktioner og projekter af sig i 2018, som Linda Holgaard, der er product manager, løfter sløret for i sit oplæg. 

Seneste skud på stammen over nye features er Danløns tilpasning til eIndkomst og godkendenderflow til sikker lønkørsel. 

Hvad har Danløn i støbeskeen? 

Vores mål er at give dig en supereffektiv lønadministration, så du kun skal sætte få minutter af til at lave løn hver måned. 

Særligt én nyhed vil få dig helt op at ringe, men det vender vi tilbage til længere nede i dette indlæg. 

Danløn sætter strøm til dine processer 

Udover, at vi elsker at være i dialog med dig, synes vi også, at det er fedt, når andre dygtige spillere på markedet hopper med på vores team og tager del i dialogen. 

Vores integration med relevante partnere gør os nemlig i stand til at give dig endnu bedre forudsætninger for at lave fejlfri løn på en hurtig, effektiv og sikker måde, så du og kunderne får det maksimale ud af jeres hverdag og arbejdstid. 

Tidregistreringssystemet Intempus er et godt eksempel på en vores stærke  medspillere. Vores samarbejde med dem gør, at du kan registrere dine medarbejderes arbejdstimer og lave lønsedler i ét hug. 

Danløn Direkte ser dagens lys 

Nåh, men vi har jo lovet at vende tilbage til den nyhed, der skal få dig helt op at ringe, så det gør vi nu. 

Faktisk gør Mia Veldorm, som er markedschef i Danløn, det på fornemste vis, da hun overtager scenen og mikrofonen. Mens hun med stor energi, entusiasme og glimt i øjet fortæller om alt det, Danløn systemet kan, bliver hun pludselig afbrudt af en opkaldstone, der på et splitsekund overdøver hele salen. 

Alle gæsterne kigger rundt på hinanden med undrende blikke, indtil Mia igen bryder tavsheden og siger: "Det er Mia fra Danløn telefonsupport, hvad kan jeg hjælpe med?". 

Da går det op for alle i rummet, at Danløn nu sætter kunderne i spil til en ny service - telefonsupporten.  

Det er ikke så ringe endda, vel? 

Tags:

Lønbogholder Lønadministration

Relaterede indlæg