18 jan 2019

Kristina Loncar

Danløn, Content Creator

Supporthjørnet: Mød Lena

Denne gang har jeg fået fornøjelsen af at snakke med endnu et nyt ansigt i Danløn supporten.

Hendes navn er Lena. Hun er 50 år og sluttede sig til Danløn-teamet i november 2018.


Lena har været en del af lønuniverset de seneste to år, og især erfaringen fra Lønakademiet kommer hende til gode i den nye supportrolle hos Danløn. 

- Jo mere løn jeg kan fylde på mig, jo mere interessant bliver det, siger Lena.

Service i verdensklasse

Nu hvor Lena har sin fortid i et lønbureau, bliver der ikke sparet på at udnytte kompetencerne hos Danløn. Tværtimod får hun i den grad brugt sit stærkeste våben, når kunderne ringer ind for at få hjælp.

- Min service er i top. Jeg er rigtig god til at servicere, og nu hvor jeg sidder i et softwarefirma, glæder jeg mig til at komme på telefonen og til at give den service, jeg er bedst til – hver gang, uddyber hun.

Hånd i handske 

Da jeg spørger ind til Lenas oplevelse af sin opstart i Danløn, er hun ikke et sekund i tvivl om, hvad hun skal svare.

- Jeg tror aldrig, at jeg har været på en arbejdsplads, hvor alting bare var klappet og klart til, at jeg skulle starte op. Man vidste, at jeg skulle komme og man vidste, hvem jeg var. Det synes jeg bare, var helt fantastisk.
  
- Allerede efter de første 14 dage havde jeg det med min gruppe, som når du tager en handske på, der passer helt perfekt. Der er en rigtig god stemning og kultur i Danløn, og så gør de søde kollegaer det bare dejligt at køre på arbejde, forklarer Lena.

Stor støtte for sin søn 


Når arbejdsdagen er gået, elsker Lena at være supermor. Det betyder, at der ikke er særligt mange Lena-timer, men til gengæld bruger hun gerne oceaner af tid sammen med sin yngste søn, der er halvprofessionel Counter-Strike-spiller.

- Jeg kører ham blandt andet til turneringer og sørger for, at han bliver bragt og hentet fra gymnasiet, så han kan være hjemme til tiden, at han får den rigtige mad, og hvad det ellers kræver, siger Lena. 

Lenas gode råd: Afstem hver måned 

Danløn gør det nemt for dig at lave løn, men af og til kan en fejl eller to snige sig ind, når man er godt i gang med lønbehandlingen. Så hvordan undgår du dem?

Vi har spurgt Lena, så her kommer hendes bedste tip til dig.

- Mit bedste råd er at sørge for at afstemme hver måned i stedet for en enkelt gang om året. Og så vil jeg anbefale at tilkøbe telefonsupporten, så du kan komme direkte i kontakt med os, pointerer hun. 

Tags:

Supporthjørnet

Relaterede indlæg