Snart kan du ringe til Danløn

Mange har efterspurgt den, vi har lyttet, og nu er den her. Vi snakker selvfølgelig om Danløns telefonsupport!  

Hører du til dem, der helst vil undgå at bruge krudt og fine gloser på bøvlede spørgsmål, hvis du går i stå i lønarbejdet?

Foretrækker du i stedet mundtlig vejledning, når der er noget, du har brug for hjælp til? 

Så glæd dig, for fra den 2. oktober har du mulighed for at sætte dig selv i spil til Danløns nye service, og få øjeblikkeligt svar på dine spørgsmål.  

Telefonsupporten bliver rullet ud i tre faser

Udrulningen af servicen er inddelt i tre faser. Lige nu er vi godt i gang med vores testperiode, hvor en mindre gruppe har fået lov at ringe ind og prøve kræfter med telefonsupporten.

Testfasen er færdig i slutningen af september måned, og fra den 2. oktober 2018 overgår telefonsupporten i Danløn fra test til at være en betalt og funktionsdygtig første udgave. 

I denne første udgave bliver muligheden for den telefoniske support præsenteret i Danløn for alle, der er logget ind. Den finder du i højre hjørne øverst. 

I løbet af de fem måneder, hvor Danløn telefonsupport er i sin første version, bliver der gradvist gjort plads til alle, som ønsker servicen.

Vil du være en af de første? Skriv dig op fra den 2. oktober

Der er ingen grund til at trække tiden ud, hvis du allerede nu ved, at du får brug for Danløns telefonsupport. Når du bestiller, skriver du dig selv op på listen, og vi sætter gang i processen med det samme.

Du får besked, så snart der er en plads til dig og din service er aktiv. Herefter vil du kunne se telefonnummeret i Danløn. 

Frem til 1. marts tildeler vi dig din service, når der er plads efter først-til-mølle-princippet. Efter 1. marts kan du aktivere telefonsupporten i løbet af to minutter. 

Betaling skal du først tænke på, når din telefonservice-aftale bliver aktiveret, og du begynder at bruge telefonsupporten. 

Lange telefonkøer er no go 

Telefonkøer er ligesom trafikpropper på motorvejen. De er virkelig irriterende og jo længere tid man venter, jo mere går det ud over ens tålmodighed.

Det gider vi faktisk ikke i Danløn, så vi har valgt en alternativ rute. Det har ført til udviklingen af en effektiv og fleksibel telefonsupport, så du slipper for at hænge fast i de lange telefonkøer, når du benytter servicen.  

Desuden er det helt op til dig, om du vil benytte dig af telefonsupporten. Du har frit valg på hylderne og kan altid slå den fra eller til, når det passer dig. 

Vælger du at slå servicen til, koster det kun 80,- kroner per måned, hvis du bruger Danløn gennem et virksomhedslogin, eller 200,- kroner, hvis du har et lønadministrator-modul. 

Frem mod 1. marts 2019 åbner vi gradvist op for, at alle får mulighed for at købe og bruge telefonsupporten med det samme. 

Danløn vil være bedst, når det gælder support

Vi arbejder hårdt på at give dig den bedste og mest effektive telefoniske service, men vi er altid klar til at assistere dig gennem den skriftlige support, når du har brug for det.

Det skarpeste support-team er blevet sat sammen og består af lynhurtige løneksperter, der altid sidder klar på tasterne og telefonen til at hjælpe, når lønnen driller dig.