Muligheder for integrationer med Danløn

Er du træt af at bruge tid på at indtaste oplysninger i din tredjepartsløsning for så at være tvunget til at gentage samme procedure i Danløn?

Nu kan du slippe for tidskrævende dobbeltarbejde og forkerte indtastninger. 

Danløn slår dørene op for en lettere integrationsmulighed og gør det muligt for dig at koble din konto sammen med Danløns integrationspartnere. 

Sætter strøm til integrationer med tredjepartsløsninger

Hos Danløn er muligheder en styrke, og derfor har vi nu sat strøm til integrationer med tredjepartsløsninger, så du kan få endnu flere ydelser til at gøre din lønadministration nemmere og bedre. 

Med det nye strømstik er nye spillere hoppet ombord på holdet. Du kan holde øje på vores liste over samarbejdspartnere

Udvidelserne til Danløn gennem tredjepartsløsninger sikrer, at dine data og registreringer lander de rigtige steder første gang, så du ikke selv skal rode med indlæsning af filer og manuelle indtastninger.   

Større sikkerhed

Vores samarbejde med tredjepartsløsningerne giver dig en større fleksibilitet, effektive arbejdsprocesser og sikre arbejdsgange, så du kan fokusere på at skabe værdi for din virksomhed. 

Tidligere kunne du indlæse og udlæse dine data fra andre it-systemer gennem csv-filer. Nu kan du nemt og automatisk få dine data overført fra tredjepartsløsningen til Danløn.  

Dermed skal du ikke længere være nervøs for, om filerne er indlæst flere gange.

Opret gratis konto

Kategori

Værktøjer

Tags:

Virksomhed