Support hos Danløn
Online support
Du kan døgnet rundt stille spørgsmål til vores online support. Det gør du under 'Hjælp' og 'Kontakt support' inde i Danløn. Her opretter du dit spørgsmål, hvorefter vi svarer hurtigst muligt i løbet af åbningstiden.
Danløns online support har følgende åbningstid:
- Mandag - torsdag 08.00 - 16.00
- Fredag 08.00 - 15.30
Danløn Direkte
Foretrækker du telefonisk support? Så er Danløn Direkte for dig. Danløn Direkte koster 100 kr. pr. måned pr. Danløn konto, og så kan du få ubegrænset telefonsupport på alle virksomheder, der er oprettet under den konto.
Har du en lønadministratorkonto, koster Danløn Direkte 200 kr. pr. måned. Så kan du få telefonsupport på alle de Danløn-konti, du administrerer.
Du tilkøber Danløn Direkte under 'Konto' og 'Aftale og vilkår' inde i Danløn.
Danløn Direkte har følgende åbningstider:
- Mandag - torsdag 09.00 - 15.30
- Fredag 09.00 - 15.00
Dage med udvidet åbningstid
For at kunne hjælpe dig bedst muligt har supporten ekstra åbent i dagene lige op til lønkørslen - hele året selvfølgelig.
Her kan du se vores udvidede åbningstider i maj og juni:
Torsdag den 25. maj |
06.00 - 17.00 |
Fredag den 26. maj |
06.00 - 17.00 |
Tirsdag den 30. maj |
06.00 – 16.00 |
Tirsdag den 27. juni |
06.00 - 17.00 |
Onsdag den 28. juni |
06.00 - 17.00 |
Torsdag den 29. juni |
06.00 - 16.00 |
Find svaret selv
Du kan også selv gå på jagt efter svaret på dit spørgsmål tre forskellige steder: På Danløns Youtube-kanal, i hjælpesektionen i Danløn eller under Hjælp til Danløn.
Danløns kunder er tilfredse
Danløn blev grundlagt i 2001 og har derfor mange års erfaring med løn. Det betyder kort og godt, at Danløns system fungerer optimalt, og at Danløns team af supportere har stor erfaring og kan svare på alle spørgsmål, der handler om løn.
Og derfor er Danløn-kunder tilfredse kunder. Det kan der ikke være nogen tvivl om, hvis man kigger på Danløns NPS score.
Vi håber, du vil svare, hvis du bliver bedt om at rate Danløn. Vi sætter stor pris din feedback, for på den måde kan vi blive ved med at forbedre os.