Online lønsystem siden 2001

Danløn har været i drift siden 2001 som en cloud-løsning og i dag bruger mere end 45.000 virksomheder systemet til at udbetale løn til sine medarbejdere.

Noget af det, vi hører allermest er, at det er nemt og billigt at lave løn med Danløn.

Online support

Når du bruger Danløn, får du hjælp af kompetente medarbejdere på lønområdet i supporten. Vi har hurtige svartider og effektive arbejdsgange, der sikrer professionel vejledning.

Høj datasikkerhed

Desuden sørger vi for, at der er høj datasikkerhed, og at lønsystemet altid er tilgængeligt. Det er en væsentlig parameter, da myndighederne stiller stadig større krav til sikkerhed og data.

Log ind hvis du har brug for support til Danløn

Har du allerede en Danløn-konto og har brug for hjælp til den, så skal du henvende dig direkte i systemet. Her sidder vores supportere klar til at hjælpe dig. Log ind og skriv til support.

Spørgsmål om fakturaer eller lukket konto

Har du spørgsmål om dine fakturaer eller en lukket konto pga. manglende betaling, skal du skrive til vores bogholderi på bogholderi@danlon.dk. Husk at oplyse fakturanummer, CVR-nummer og firmanavn, når du skriver til bogholderiet.

Har du glemt din adgangskode?

Du finder dit brugernavn til din konto i velkomstmailen fra os. Du kan få tilsendt en ny adgangskode ved at følge linket glemt adgangskode. Her kan du indtaste dit brugernavn og angive en ny adgangskode. Herefter får du en e-mail med et link til at aktivere den nye adgangskode.

Modtager du ikke e-mailen, så husk at tjekke uønsket mail eller spamfilteret på din computer. Ligger e-mailen heller ikke der, skal du i stedet udskrive en blanket med anmodning om en ny adgangskode. Find blanket til ny adgangskode.

Skriv til salg

Er du lønmodtager?

Hvis du har spørgsmål til din løn eller din lønseddel, så skal du kontakte din arbejdsgiver. Vi er udelukkende leverandør af lønsystemet og er ikke involveret i dine lønudbetalinger.

Det er din arbejdsgivers ansvar at afklare de spørgsmål, du måske har til din løn, feriepenge, lønspecifikation m.m. - også hvis spørgsmålet drejer sig om en udeblevet lønudbetaling.

Hvis den virksomhed, du arbejder for er gået konkurs, må du tage kontakt til en fagforening eller advokat.

Hvis din arbejdsgiver er opkøbt eller fusioneret med en anden virksomhed, skal du kontakte den nye virksomhed.