Danløn app: Dit gratis værktøj til effektiv løn

Hvis dine medarbejdere endnu ikke bruger Danløn appen, er det ikke for sent. Gør appen til en aktiv del af det at lave løn og få det maksimale ud af Danløn.   

Sæt dine medarbejdere op til Danløn appen, og gør dem til aktive medspillere i din lønadministration. 

Danløn appen forvandler mobilen til dét gyldne værktøj, der letter dit lønarbejde. 

Brug appen og optimér din lønproces

Hvis du vil gøre dig selv en tjeneste, så husk at sørge for, at dine medarbejdere bruger Danløn appen. På den måde kan du undgå dobbeltarbejde og registreringsopgaver.  

Danløns app gør det til en leg at lave korrekt løn til tiden. Med få klik kan dine medarbejdere registere kørsel, timer, fravær og udlæg. 

Dine medarbejdere har også mulighed for at se deres lønsedler for det seneste år, og så kan de rette personlige oplysninger, hvis de eksempelvis flytter eller skifter bank.  

Vink farvel til manuelt bøvl

Der er mange fordele ved at gøre Danløns app til en aktiv del af det at lave løn, men den helt store bonus er tidsbesparelsen. 

Ved at lade dine medarbejdere foretage registreringerne i appen, får du ét samlet overblik samtidig med, at du kan bruge registreringerne direkte i din lønbehandling. 

Endnu vigtigere er det, at det stadigvæk er dig, der kontrollerer registreringerne, og du kan altid både afvise og godkende dem.  

Når du godkender registreringerne, lander de under hver medarbejder i de rigtige felter. Du skal derfor ikke selv bruge tid på det, og så slipper du også for at bekymre dig om eventuelle fejl. 

Nemt at komme i gang med Danløn appen

Når du opretter en Danløn-aftale følger appen med helt gratis. Derfor kan det godt betale sig at bruge den. 

Vi viser dig, hvordan du kommer godt i gang med at sætte dine medarbejdere op til Danløn appen. 

1. Opret dine medarbejdere

Du opretterdine medarbejdere til Danløn appen ved at klikke på 'Virksomhed', 'App'. Du kan tilmelde og framelde medarbejdere når som helst. På siden får du overblik over din medarbejderliste, hvor du markerer de medarbejdere, der skal oprettes. 

Her kan du også markere, hvorvidt de skal kunne registrere fravær, kørsel og timer/udlæg. Du kan nøjes med en enkelt af registreringstyperne, men du kan også koble alle tre til, hvis du har behov for det. 

2. Indtast personoplysninger 

Når du har markeret de medarbejdere, der skal bruge appen, indtaster du deres mailadresse og telefonnummer for at aktivere appen. Derefter trykker du 'Gem'. 

Dine medarbejdere får tilsendt en e-mail med et DanlønID, som de skal bruge, når de henter appen til deres mobil. 

Hvis DanlønID'et ikke bliver vist i mailen, kan din medarbejder se det i toppen af højre hjørne af lønsedlen. 

3. Markér registreringstyperne for de valgte medarbejdere 

Når du har indtastet oplysningerne om dine medarbejdere, skal du som det sidste sætte flueben ved de registreringstyper, du gerne vil have, dine medarbejdere skal kunne benytte. 

Du kan både tilføje og frakoble enkelte eller alle dine medarbejdere til at foretage registreringer i appen præcis som det passer dig. 

Så snart du har markeret og gemt, er dine medarbejdere tilmeldt.