Danløn app: Dit gratis værktøj til effektiv løn

Hvis dine medarbejdere endnu ikke bruger Danløn appen, er det ikke for sent. Gør appen til en aktiv del af det at lave løn og få det maksimale ud af Danløn.   

Sæt dine medarbejdere op til Danløn appen, og gør dem til aktive medspillere i din lønadministration. 

Danløn appen forvandler nemlig mobilen til dét gyldne værktøj, der letter dit lønarbejde. 

Dine medarbejdere kan nemlig se deres lønsedler og selv registrere både fravær, udlæg, kørsel, timer og sygdom. 

Og det bedste af det hele?

Danløns app er fuldstændig gratis.

Brug appen og optimér din lønproces

Hvis du vil gøre dig selv en tjeneste, så sørg for at dine medarbejdere bruger Danløn appen. På den måde undgår du dobbeltarbejde og registreringsopgaver.  

Med få klik kan dine medarbejdere se deres lønsedler og rette personlige oplysninger, hvis de eksempelvis flytter eller skifter bank.  

Samtidig kan medarbejderne selv registrere fravær, udlæg, kørsel og timer. Og hvis I har tilkøbt Danløn HR, kan dine medarbejdere også registrere sygdom.

Vink farvel til manuelt bøvl

Ved at lade dine medarbejdere foretage registreringerne i appen, får du ét samlet overblik samtidig med, at du kan bruge registreringerne direkte i din lønbehandling. 

Det er nemlig dig, der kontrollerer medarbejdernes registreringer, og du kan altid både afvise og godkende dem.  

Når du godkender registreringerne, lander de under hver medarbejder i de rigtige felter. Du skal derfor ikke selv bruge tid på det, og du slipper for at bekymre dig om eventuelle fejl. 

Sådan kommer du i gang med Danløn appen

Når du opretter en Danløn-aftale, følger appen med helt gratis, og inde i Danløn tilmelder du nemt dine medarbejdere. Her kan dine medarbejdere downloade appen:  

LÆS MERE OM DANLØNS APP