Pas på dine medarbejdere med Danløn HR

Med Danløn HR binder du løn og HR sammen og får tre funktioner, der gør din administration nemmere.

Hvad er det vigtigste i enhver virksomhed? Svaret er naturligvis medarbejderne.

Med Danløn HR kan du passe bedre på dine medarbejdere og få styr på virksomhedens HR-administration.

Du får tre vigtige funktioner:

Dokumenthåndtering

Brug otte skabeloner til ansættelsesaftaler eller udarbejd egne ansættelsesaftaler. Alt gemmes i et sikkert, digitalt dokumentarkiv. 

Fraværsregistrering

Registrér forskellige typer fravær og få et samlet overblik. Alle registreringer overføres automatisk til Danløn. 

Påmindelser

Opret forskellige påmindelser så du aldrig glemmer noget vigtigt. Det kan eksempelvis være medarbejdernes jubilæer og fødselsdage, eller opgaver der handler om dit lønarbejde. Bevar det store overblik og modtag notifikationer på forhånd, så du altid er på forkant. 

  • Skabeloner til ansættelsesaftaler
  • Elektronisk signering af kontrakter
  • Sikkert, digitalt dokumentarkiv
  • Registrér fravær og sygdom
  • Få samlet overblik over fraværet
  • Opret vigtige påmindelser