Samarbejdspartnere

Danløn samarbejder med populære systemer, der er med til at gøre arbejdet lettere for lønbogholdere og virksomhedsejere. Vi udvider løbende listen med partnere.

Med Intempus kan dine medarbejdere registrere deres arbejde på farten - uanset hvor de er. Intempus er et mobilt timeregistreringssystem, der erstatter papirlapper og excelark. Via appen kan medarbejderne nemt angive dagens timer, kørsel og udgifter.

Når du kobler Intempus sammen med Danløn bliver medarbejdernes registreringer tilmed nemt til en lønafregning.

Læs mere om Intempus

Stackss er et rollebaseret regnskabsprogram, der er skræddersyet til dine behov og gør det nemt for dig at bogføre løn. 

Håndteringen af dine medarbejderes registrering af kørsel, fravær og timer sker automatisk, så du kun skal tænke på at godkende registreringerne. 

Du har altid Stackss lige ved hånden, hvor du end er. Med få klik får du overblik over din virksomheds økonomi og alt, der har med regnskab, bogføring og fakturering at gøre. 

Læs mere om Stackss 

Dinero er et online regnskabsprogram, der er som skræddersyet til iværksættere og små virksomheder.

Er du håndværker, freelancer, frisør, designer, behandler eller noget i samme boldgade, så er Dinero det perfekte regnskabsprogram til din forretning.

Gå til Dinero

Billy er et nemt og professionelt regnskabsprogram, der passer til de fleste.

Med Billy kan du nemt gemme kvitteringer med mobilen, sende fakturaer og afregne moms med ét klik. Du kan også få gratis hjælp alle ugens dage på telefon og e-mail.

Gå til Billy

e-conomic er et komplet regnskabsprogram med alle de funktioner, du skal bruge for at holde styr på din forretning. e-conomic er den perfekte regnskabsplatform til start-ups, etablerede virksomheder samt til store virksomheder og koncerner.

Din bogføring og momsopgørelse klares let - og du kan sende en faktura på under et minut med e-conomic fakturaskabelon. Du kan prøve e-conomic gratis i 14 dage.

Gå til e-conomic