Samarbejdspartnere

Danløn samarbejder med populære systemer, der er med til at gøre arbejdet lettere for lønbogholdere og virksomhedsejere. Vi udvider løbende listen med partnere.

Uniconta er et komplet og moderne økonomisystem, der hjælper din virksomhed til at blive digital. Så du kan drive din virksomhed på et solidt fundament.

Uniconta giver tidsbesparelse på daglige rutiner, søgninger, genfinding af bilag og dokumentation. Dine data er sikkert gemt i skyen. Alt er samlet ét sted, så du får et unikt og komplet overblik over hele din virksomhed.

Læs mere om Uniconta.

SmartTID er et komplet tidsregistreringssystem, som med Danmarks bedste overenskomstmotor, håndterer alt i overenskomster og lokalaftaler. Medarbejderne foretager registreringer via deres tablet, registreringsterminaler eller smartphones.

SmartTID har en fleksibel opsætning, som gør det muligt at håndtere alle tænkelige situationer i forbindelse med ind- og udstempling. SmartTID kan give svar på, hvorfor medarbejderen møder sent, går tidligt hjem, om overarbejde skal udbetales eller hensættes til afspadsering og meget mere.

Danløn og SmartTID er en optimal løsning for små og mellemstore virksomheder, som ønsker at optimere deres arbejdsgange. Danløn og SmartTID bidrager til din virksomheds effektivisering ved at digitalisere oplysninger, der nemt og enkelt overføres til lønsystemet.

Læs mere om SmartTID

I Dynamics Inspire automatiserer og digitaliserer vi alle processerne i din virksomhed. Vi leverer et komplet forretningssystem bygget op omkring Dynamics Business Central 365 Cloud løsningen, som løbende bliver opdateret af Microsoft. Vi tilføjer standard applikationer som f.eks. EAZYwork (Sager), EAZYtime (Tidsregistrering), Document Capure & Approval (Automatisering af økonomifunktionen). Faste priser via vores Onboarding-pakker.

Læs mere om Dynamics Inspire

Simpelt Regnskab er et nemt online regnskabsprogram til dig med eget firma.

Alt du behøver som selvstændig er inkluderet - ingen tilkøb og ingen overraskelser i prisen. Du får bl.a. flotte fakturaer, orden i bilagene og let momsregnskab. Gratis support på mail og telefon og bogføring uden begrænsninger. Få styr på regnskabet og tid til det, du holder af.

Læs mere om Simpelt Regnskab

Med Intempus kan dine medarbejdere registrere deres arbejde på farten - uanset hvor de er. Intempus er et mobilt timeregistreringssystem, der erstatter papirlapper og excelark. Via appen kan medarbejderne nemt angive dagens timer, kørsel og udgifter.

Når du kobler Intempus sammen med Danløn bliver medarbejdernes registreringer tilmed nemt til en lønafregning.

Læs mere om Intempus

e-conomic er et komplet regnskabsprogram med alle de funktioner, du skal bruge for at holde styr på din forretning. e-conomic er den perfekte regnskabsplatform til start-ups, etablerede virksomheder samt til store virksomheder og koncerner.

Din bogføring og momsopgørelse klares let - og du kan sende en faktura på under et minut med e-conomic fakturaskabelon. Du kan prøve e-conomic gratis i 14 dage.

Gå til e-conomic

Workfeed hjælper dig af med alle de små dele, der får arbejde til at føles som arbejde.

Vi samler alt lige fra vagtplaner til timesedler i en simpel app, der er både kraftfuld og brugervenlig.

Med Workfeed bliver det komplicerede gjort simpelt. Hvad der kan automatiseres er automatiseret, og fordi dit team har adgang til deres egen app, får alle et bedre overblik.

Læs mere om Workfeed

Automatisk kørselsregnskab til små og store virksomheder.

Med Mileage Books kørebogsapp kan du helt automatisk lave dit kørselsregnskab og med et klik sende kørselsregnskabet til godkendelse hos din chef.

Som chef har du det fulde overblik over virksomhedens kørselsregnskaber, og du kan godkende regnskaberne direkte fra Mileage Book approval appen eller via Mileage Book website. På den måde sikrer du, at medarbejderne får den korrekte kørselsgodtgørelse til tiden.

Med Mileage Book integrationen til Danløn kan du med et klik indlæse de kørte kilometer. De kørte kilometer fordeler sig automatisk på lønsedlerne, og du slipper for det tidskrævende tastearbejde.

Læs mere om Mileage Book

Dinero er et online regnskabsprogram, der er som skræddersyet til iværksættere og små virksomheder.

Er du håndværker, freelancer, frisør, designer, behandler eller noget i samme boldgade, så er Dinero det perfekte regnskabsprogram til din forretning.

Gå til Dinero

Dynaccount er et smart og brugervenligt online regnskabsprogram med et visuelt udtryk med farver, som gør forståelsen af regnskab og økonomi let. Dynaccount kan automatisk bogføre dit regnskab via kunstig intelligens. Du har gratis support alle ugens dage, og du skal ikke betale mere for tilkøb af funktioner, da du har adgang til alle features.

Læs mere om Dynaccount

Billy er et nemt og professionelt regnskabsprogram, der passer til de fleste.

Med Billy kan du nemt gemme kvitteringer med mobilen, sende fakturaer og afregne moms med ét klik. Du kan også få gratis hjælp alle ugens dage på telefon og e-mail.

Gå til Billy